Geen producten (0)

Garantie:

Ook in garantiegevallen of bij defecten staan wij voor u klaar. Bij een garantiegeval of defect adviseren we u eerst contact op te nemen met onze klantenservice, alvorens u het pakket retour zendt. Verpak retouren goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. Om het geheel te bespoedigen,vragen wij u een garantie of defect aan te melden op info@hermanpetersfotografie.nl     met een duidelijke klachtomschrijving en uw klantnummer. Zodoende komt het direct bij de juiste persoon terecht.
 
Garantietermijn
De garantietermijn op onze producten bedraagt minimaal 2 jaar met uitzondering van (instel)lampen, flitsbuizen en accu’s, hierop bieden we 3 maanden garantie. Op achtergrondpapier zit geen garantie! Dit vanwege de vochtgevoeligheid van papier. Langere garantietermijnen staan of op onze website aangeven of in de documentatie die u ontvangt bij uw bestelling. Defecten door vallen, onoordeelkundig gebruik of oneigenlijk gebruik vallen buiten de garantie.

Hoe vraagt u garantie aan
Uw aanvraag van garantie kunt u sturen naar info@hermanpetersfotografie.nl. Vermeldt u s.v.p. duidelijk uw ordernummer in het onderwerp en geeft u aan wat defect is met een duidelijke klachtomschrijving en eventueel voorzien van digitale foto's.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hermanpetersfotografie.nl   Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.